Keystone logo

21 مدرک دکترای حقوق برنامه ها که در حقوق میان رشته ای 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدرک دکترای حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات عمومی حقوق
  • حقوق میان رشته ای
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (21)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدرک دکترای حقوق برنامه ها که در حقوق میان رشته ای

    دکتر جوری، گاهی اوقات دکتر داور شناخته می شود، در بسیاری از کشورها دارای مدرک حرفه ای است. محققین امیدوارند که به این برنامه دسترسی داشته باشند، باید قبلا تحصیلاتی داشته باشند، مانند مدرک کارشناسی یا مدرک کارشناسی ارشد. دانش آموزان تمام وقت می توانند در سه سال یک برنامه ی JD را تکمیل کنند.

    دکترای حقوق در قانون بین رشته ای چیست؟ این یک قانون حرفه ای است که بر نقش قانون می تواند در خارج از جهان قانونی بازی کند. تمرکز دقیق ممکن است از مدرسه به مدرسه متفاوت باشد، اما اغلب، برنامه ها به نقش قانون در علوم اجتماعی و علوم انسانی نگاه می کنند. اکثر برنامه های JD عبارتند از: بالینی، نوشتن پروژه ها، سخنرانی ها و دوره های ثبت نام مجدد. محققان معتقد هستند که ممکن است شبیه به مقررات اوراق بهادار در شرکت ها، مالیات شرکت های تجاری، مطالعات حقوقی هنر، نوشتن حقوقی و استراتژی کسب و کار برای وکلا باشد.

    مطالعه قوانین بین رشته ای می تواند به شرکت کنندگان کمک کند تا مهارت های خاصی را به وجود آورند که می تواند آنها را در تصویب امتحان مدرسه کمک کند، به عنوان وکیل موفق و شخصا شکوفا شود. دانش آموزان ممکن است مهارت های مختلفی از جمله ارتباطات، تفکر انتقادی و حل مسئله خلاقانه کسب کنند.

    قبل از درخواست به یک برنامه، دانش آموزان ممکن است بخواهند در مورد هزینه یک پزشک جوراب یاد بگیرند. متأسفانه عوامل متعددی وجود دارد که بر آموزش و پرورش تاثیر می گذارند مانند دانشگاه، محل، برنامه و موضوع مطالعه. متقاضیان باید مستقیما با مدارس تماس بگیرند تا برآورد کنند.

    اکثر دانش آموزانی که وارد یک برنامه دکترا می شوند، امیدوارند که وکیل شوند. با این حال، JD در قانون بین رشته ای می تواند منجر به بسیاری از دیگر حرفه های معنی دار در داخل و خارج از حوزه قانونی است. به عنوان مثال، برخی از دانش آموزان ممکن است برای تبدیل شدن به استادان قانون، مشاوران حقوقی، مامورین ثبت اختراعات، محققان و مشاوران باشند. محققان دیگر می توانند با در نظر گرفتن یک مدرک دکتری یا گواهینامه، درک بیشتری از موضوع کسب کنند.

    مدارک تحصیلی Juris در بسیاری از دانشگاه های سراسر جهان ارائه می شود. حتی اگر شما در یک منطقه زندگی می کنید که این آموزش ارائه نشده است، ممکن است بتوانید در یک برنامه آنلاین ثبت نام کنید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.