51 مدرک دکترای حقوق برنامه ها که در آمریکا for 2024

مدرک دکترای حقوق برنامه ها که در آمریکا for 2024Filter
    • Washington, آمریکا

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه JD در کالج حقوق واشنگتن American University که در هر دو گزینه تمام وقت و پاره وقت ارائه می شود، یک آموزش حقوقی کامل به شما می دهد که بین تئوری و عمل تعادل ایجاد می کند. روش‌های آموزشی متنوع - روش سقراطی، برنامه درسی یکپارچه، شبیه‌سازی‌ها و یادگیری تجربی - به شما کمک می‌کند تا دانش، مهارت‌ها و ارزش‌های مورد نیاز وکلا را در دنیای همیشه در حال تغییر تجهیز کنید.

    • Chicago, آمریکا

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    شیکاگو-کنت که یک رهبر ملی در آموزش حقوقی است، به دانشجویان JD طیف گسترده ای از دوره ها و سمینارهای چالش برانگیز، نظری و عملی، ارائه می دهد که برای ارتقای تحصیلات و تجربه آکادمیک آنها طراحی شده است.

    • Hempstead, آمریکا

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در جهان با چالش های زیست محیطی و اقتصادی، انرژی و قانون محیط زیست در یک اهمیت تازه گرفته شده افزایش داد. دانش آموزان ثبت نام در غلظت قانون انرژی و محیط زیست (غلظت) خواهد آموزش و آموزش در حوزه های موضوعی اساسی به عمل انرژی و قانون محیط زیست و در دوره های تخصصی مربوط به اهداف شغلی فردی خود دریافت خواهید کرد.

    • Andover, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    درجه مدرک دکتر فقط یک مدرک حرفه ای در قانون نیست. اخذ مدرک JD پایه و اساس است که جهان از فرصت در جهان قانون، کسب و کار، و حرفه های بی شماری دیگر باز است.

    • Orange, آمریکا

    در محوطه دانشگاه

    • Royalton, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    2 سال ها

    مخلوط شده, آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کسب دکتری حقوقی از دانشکده حقوق ورمونت نشان دهنده تعهد و تعهد است، نه فقط به حرفه حقوقی، بلکه برای تأثیرگذاری از طریق قانون. در حالی که برای تمرین عمومی در تمام 50 ایالت آماده می شوید، دانش و مهارت های مورد نیاز برای رهبری در قوانین محیط زیست، حقوق کیفری، حل اختلاف، قانون انرژی، حقوق بین الملل و تطبیقی، استفاده از زمین، یا قانون منابع آب را توسعه خواهید داد.

    • New Orleans, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    6 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این پلی است بین کسانی که متعهد به عدالت هستند و جوامعی که به آنها نیاز دارند. بین گروهی از مردان و زنان قوی و متعهد و متخصصانی که می توانند آنها را به وکیل تبدیل کنند. بین جهانی که آماده تغییر است و کسانی که قرار است آن را تغییر دهند. چه دانشجویان ما از مدارک حقوقی خود برای ایجاد شرکت‌های جدید یا دسترسی به مزایای عمومی برای مشتریان کم‌درآمد استفاده کنند، Loyola University New Orleans College of Law دانش‌آموزان را آماده می‌کند تا در هر کجای دنیا به وکالت عالی بپردازند.

    • Fort Lauderdale, آمریکا

    تمام وقت

    6 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه منحصربفرد دانشگاه Nova Southeastern دانشگاه Juris Doctor Dual Admission جای شما را در دانشکده حقوق شپرد براد در حالی که مدرک لیسانس خود را تکمیل می کنید، رزرو می کند. اگر از قبل می‌دانید که می‌خواهید یک حرفه حقوقی را دنبال کنید، پذیرش دوگانه می‌تواند استرس ناشی از اینکه از کجا می‌توانید JD خود را به دست آورید را از بین ببرد - می‌دانید که در دانشکده حقوق NSU دارای رتبه برتر هستید.

    • Pleasant Hill, آمریکا

    برنامه Juris Doctor ما بر کاربرد عملی نظریه تأکید می کند و دانش آموزان را آماده می کند تا با موفقیت در آزمون وکالت CA شرکت کنند و به عنوان کارشناسان حقوقی بسیار ماهر ، اخلاقی و پرشور وارد حرفه وکالت شوند.

    • Santa Rosa, آمریکا

    در Empire College در کالیفرنیا ، برنامه دکتری Juris به دانش آموزان اجازه می دهد تا با اطمینان به خواسته ها و مسئولیت های یک حرفه حقوقی در زمینه حقوق امروزه در حال تحول ادامه دهند.

    • Washington, آمریکا

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • State College, آمریکا

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه JD در Penn State Law یک دوره تحصیلی سه ساله و شش ترمی است که در دانشگاه پارک ، پنسیلوانیا ارائه می شود. برنامه درسی سال اول و دوره های خاص سطح بالا مورد نیاز است. سایر دروس انتخابی هستند

    • Grand Rapids, MI, آمریکا

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    کالج سیدمن از کسب و کار و میشیگان دانشگاه کالج دولت قانون ارائه دو JD / MBA

    • Orlando, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    90 ساعت ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دانشگاه باری روش های سنتی و ابتکاری آموزش را برای ارائه یک برنامه پویا و حرفه ای ترکیب می کند. برنامه درسی JD به منظور توسعه توانایی تحلیلی ، مهارت های ارتباطی و درک دانش آموزان از کدهای مسئولیت حرفه ای و اخلاقی که در عمل قانون اساسی است ، طراحی شده است.

    • Raleigh, آمریکا

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    قانون حمایت از رقابت رقابتی Campbell Law در سال های اخیر جوایز زیادی کسب کرده است ، از جمله شش عنوان ملی فقط در سال 2019. از سال 2012 ، مدافعان دانشجویی حقوق Campbell یک قهرمانی بین المللی ، 10 قهرمانی ملی ، پنج نایب قهرمان ملی ، 9 نیمه نهایی ملی ، 9 قهرمانی منطقه ای و حداقل 20 جایزه بهترین مدافع انفرادی ملی را جمع آوری کرده اند. مجله preLaw در شماره بهار 2019 خود بار دیگر قانون کمبل را در زمره دانشکده های برتر حقوق برای وکالت قرار داد.