Keystone logo

4 دانشنامه برنامه ها که در مطالعات حقوقی کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوقی کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دانشنامه برنامه ها که در مطالعات حقوقی کسب و کار

دیپلم اغلب یک یا دو ساله است که در موسسات دانشگاهی یا دانشگاهی ارائه می شود و می تواند به عنوان یک پل به آموزش عالی عمل کند. دیپلم همچنین برنامه های عالی برای آموزش حرفه ای و آموزش مداوم حرفه ای است.

بنابراین فقط یک دیپلم در مطالعات حقوق تجارت چیست؟ این برنامه آموزش های خاصی را در زمینه های قانونی که بر عملیات تجاری و تجاری تاثیر می گذارد، به صورت ملی و بین المللی فراهم می کند. مباحث تحت پوشش ممکن است شامل موارد قانونی و دادرسی، رقابت، انطباق قانونی، اقتصاد، ساختار کسب و کار، مالکیت معنوی، و قانون مالیات به عنوان موضوعی باشد که به طور پیوسته بر عملیات تجاری و شرکتی تأثیر می گذارد. هر درس برای تحویل دانش مورد نیاز جهت موفقیت در امور پیچیده قانون کسب و کار طراحی شده است.

علاوه بر این، برنامه تمرکز بر پرورش مهارت هایی است که می تواند در طول عمر طول بکشد. بسیاری که دیپلم را در زمینه مطالعات قانونی کسب و کار می بینند، بسیار سازمان یافته تر هستند و می توانند اولویت بندی کنند، در حالیکه مهارت های اساسی در زمینه هایی نظیر تجزیه و تحلیل قراردادها و اقدامات قانونی را به دست می آورند.

بسته به سطح برنامه دیپلم، هزینه ها ممکن است نوسان داشته باشند. تعدادی از عوامل می تواند بر هزینه های برنامه، از جمله طول برنامه، نزدیکی دانش آموزان و محیط کلاس درس تاثیر بگذارد.

در حالی که برخی از کسانی که دیپلم در مطالعات حقوق کسب و کار را تشکیل می دهند، تصمیم می گیرند به طور مستقیم به یک برنامه قانونی و حرفه ای به عنوان یک وکیل بپردازند، بعضی دیگر تصمیم می گیرند مهارت های تازه ای را به بخش های مختلف برسانند. به عنوان مثال، کارکنان دولتی که در مدیریت تجارت و کسب و کار کار می کنند، در هنگام شکل دادن مقرراتی که شرکت ها را تحت تأثیر قرار می دهند، مفید است که یک قانون را ایجاد کنند. بسیاری از مدیران اجرایی و سایر مدیران اجرایی سطح C آن را در هنگام تصمیم گیری های مهم در مورد ساختار و گسترش کسب و کار مفید می دانند.

بسیاری از محیط های دانشگاهی در حال حاضر گزینه های بسیار انعطاف پذیر برای مطالعه را ارائه می دهند. این گزینه ها شامل برگزاری دوره های محلی در محوطه دانشگاه، تحصیل در خارج از کشور یا حضور در مدرسه آنلاین می باشد. برای اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.