Keystone logo

7 دوره آموزشی برنامه ها که در سیستم های حقوقی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دوره آموزشی
  • مطالعات حقوقی
  • علم حقوق
  • سیستم های حقوقی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (7)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دوره آموزشی برنامه ها که در سیستم های حقوقی

در ایالات متحده و کانادا، یک کلاس یک کلاس واحد است. دانش آموزان ممکن است با تکمیل دوره، بتوانند اعتبار علمی کسب کنند. در کشورهای دیگر و برخی از نقاط کانادا، یک درس در واقع گروهی از کلاسهایی است که بخشی از برنامه آموزشی هستند.

دوره ای در نظام های حقوقی چیست؟ دوره های گوناگون در سیستم های حقوقی در دسترس هستند، از مقدماتی تا پیشرفته تر. اکثر دوره ها موضوعاتی نظیر دولت، سیاست و شعبه قضایی را پوشش می دهد. دانش آموزان ممکن است به انواع مختلف سیستم های حقوقی بپردازند و یا ممکن است توجه بیشتری به یک سیستم حقوقی کشور خاص داشته باشند. آنها ممکن است اصول قانون، چگونگی خواندن قانون، حل مناقشات جایگزین، حرفه حقوقی و تنوع قضایی، عدالت و مجازات بازدارنده و مجازات و دموکراسی را بررسی کنند.

دانش آموزان ممکن است متوجه شوند که یک دوره را با توانایی های تقویت شده در نوشتن و شبکه سازی ترک می کنند. آنها اغلب می توانند به آسانی مستندات قانونی و دیگر انبوه را بخوانند. این مهارت ها ممکن است به آنها کمک کند تا در حرفه خود پیشرفت کنند یا کار خوبی انجام دهند.

دوره های آموزشی می توانند بر اساس مدرسه و برنامه متناسب با طول و ساختار متفاوت باشند. این عوامل و دیگر عوامل ممکن است به قیمت مربوط به گرفتن دوره در سیستم های حقوقی تاثیر می گذارد. تحقیق خود را قبل از ثبت نام در یک دوره و با مدرسه برای اطلاعات قیمت گذاری تماس بگیرید.

بسیاری از زمینه های حرفه ای وجود دارد که از افرادی که درک عمیق تر از زمینه قانونی دارند سود می برند. اگر دانش آموزان در حال حاضر مشغول به کار دائمی هستند، این نوع دوره ها می توانند به آنها در پیشرفت حرفه خود کمک کنند. آنها همچنین می توانند شرکت کنندگان دوره های آموزشی را برای موقعیت هایی نظیر یک معاون حقوقی، وزیر دادگستری یا دادگستری آماده کنند. چنین دوره ای نیز ممکن است برای افرادی که علاقه مند به کار در بخش عمومی یا در سیاست هستند مفید باشد.

یک دوره در سیستم های حقوقی از طریق مطالعه های آنلاین از طریق بسیاری از دانشگاه ها در دسترس است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.