Keystone logo

تمام وقت دوره آموزشی برنامه ها که در سیستم های حقوقی که در هنگ کنگ برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • دوره آموزشی
  • هنگ کنگ
  • مطالعات حقوقی
  • علم حقوق
  • تمام وقت
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (0)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

هیچ برنامه ای با معیارهای جستجوی شما مطابقت ندارد. لطفا فیلترهای خود را اصلاح کنید.

Clear filters

تمام وقت دوره آموزشی برنامه ها که در سیستم های حقوقی

مطالعه سیستم های حقوقی
سیستم های حقوقی مطالعه قانون و روند قانونی است. این شامل یادگیری در مورد تاریخ قانون، موسسات و افراد درگیر در روند قانونی، و نحوه اعمال قانون در عمل است.

مشاغل سیستم های حقوقی
دانش آموزانی که در سیستم های حقوقی تحصیل می کنند می توانند به مشاغل حقوقی، دولتی و صنایع خصوصی ادامه دهند. آنها همچنین ممکن است ادامه تحصیل در رشته حقوق یا رشته مرتبط دیگری را انتخاب کنند. دانش‌آموزان جزئی در سیستم‌های حقوقی نیز ممکن است در رشته حقوق شغلی پیدا کنند، اما ممکن است در زمینه‌های دیگر مانند تجارت، منابع انسانی و آموزش نیز کار پیدا کنند.

در طول دوره سیستم های حقوقی خود چه خواهم خواند؟
سیستم های حقوقی یک دوره الزامی برای دانشجویان مقطع کارشناسی حقوق است. در برخی از دانشگاه ها به صورت اصلی یا فرعی نیز ارائه می شود. این دوره مجموعه ای از موضوعات از جمله تخلفات، قراردادها، حقوق جزا، حقوق خانواده و حقوق مالکیت را پوشش می دهد.

هنگ کنگ، در بر داشت در ساحل جنوب چین، این کشور یکی از دو منطقه اداری ویژه در جمهوری خلق چین است. آموزش عالی هنگ کنگ 'است در ساختار انگلستان و همچنین سیستم های بین المللی قرار گرفته است. این است که توسط کشور 'بازدید کنندگان دفتر آموزش و پرورش اداره می شود.

دوره های حقوق موضوعات همگانی مانند حقوق تجارت، نظریه نظارتی و مالکیت معنوی را مورد بررسی و تحقیق قرار می دهد، که در اینجا تنها چند نمونه ذکر گردیده است. بسیاری ازاین تخصص ها مستلزم مطالعه دروسی است که به بررسی رویه ها ومشکلات قانونی می پردازند که برخی صنایع خاص با آنها درگیرند.

مطالعات تمام وقت به مطالعاتی گفته می شود که دانش آموز را ملزم می کند که به طور روزانه در کلاس ها شرکت کند، معمولاً حداقل چهار ساعت در روز. مزیت اصلی مطالعات تمام وقت این است که به دانشجویان امکان می دهد تحصیلات خود را در مدت زمان کوتاه تری به پایان برسانند. این می تواند برای کسانی که به دنبال فارغ التحصیلی سریعتر یا ورود زودتر به نیروی کار هستند مفید باشد.