Keystone logo

2 دکترا برنامه ها که در مطالعات حقوق بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دکترا برنامه ها که در مطالعات حقوق بین الملل

یک دکتر فلسفی، یک برنامه تحصیلی است که اغلب به دانشمندان اختصاص داده شده است که حداقل هشت سال به مدرسه می روند. در حقیقت یک دکترا یکی از بالاترین جوایز دانشگاهی در دسترس است. این برنامه تنها می تواند به پایان برسد تا سه تا شش سال طول بکشد.

Ph.D. در مطالعات حقوق بین الملل؟ این برنامه دکترا به لحاظ بین المللی به قانون نگاه می کند. دانش آموزان ممکن است چگونگی تاثیر فرهنگ و آداب و رسوم بر قانون را در نظر بگیرند. برخی از دوره ها حتی ممکن است بررسی کنند که کشورهای مختلف چگونه با هم کار می کنند. برنامه درسی برای Ph.D. برنامه می تواند تا حد زیادی از یک مدرسه به بعد متفاوت باشد. این ممکن است شامل سخنرانی ها، بحث ها، پروژه ها و پایان نامه ها باشد. دوره های دقیق می تواند شبیه رهبری آمریکا و نظم جهانی، اخلاق زیستی و قانون، شهروندی در بحران، فساد و توسعه اقتصادی و دموکراسی باشد.

این آموزش عالی نه تنها فارغ التحصیلان را برای حرفه های مختلف آماده می کند، بلکه می تواند آنها را جذابتر نماید. به عنوان مثال، ارتباطات بهبود یافته، تفکر انتقادی و مهارت های مدیریت زمان، به دست آمده از دوره ها می تواند منجر به تبلیغات سریعتر و حقوق بیشتر شروع شود.

هزینه دکترا در هر مدرسه یکسان نیست. مکان، مدت زمان برنامه و حالت دوره ها می تواند بر میزان پرداخت یک فرد تأثیر بگذارد. تنها راه به دست آوردن یک برآورد درست، تماس مستقیم با دانشگاه است.

مطالعه حقوق بین الملل در سطح دکترا می تواند منجر به حرفه های مختلفی شود. بسیاری از Ph.D. دانش آموزان در رشته های تحصیلی مانند مشاور، استاد یا محقق وارد می شوند. با این حال، فارغ التحصیلان ممکن است انواع فرصت های شغلی دیگر را شامل می شود، از جمله متخصص حقوق در یک کسب و کار بین المللی، روزنامه نگار برای انتشار قانون، وکیل در یک شرکت بین المللی، سیاست گذار در دولت و یا حقوق بشر در یک سازمان غیر انتفاعی.

شما ممکن است بتوانید در این نوع برنامه در دانشگاه های سراسر جهان ثبت نام کنید. برخی از مدارس حتی ممکن است دوره های آنلاین را ارائه دهند. هنگامی که شما آماده اعمال هستید، برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، مستقیما با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.