Keystone logo

1 دکترا برنامه ها که در مطالعات حقوق جزا 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق جزا
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دکترا برنامه ها که در مطالعات حقوق جزا

یک دکتر فلسفه یا یک دکترا معمولا بالاترین درجه است که یک دانش آموز می تواند به دست آورد و پس از اتمام مدرک کارشناسی ارشد. یک دکترا وضعیت کارشناس را به گیرنده دریافت می کند و به او اجازه می دهد در موسسات آموزش عالی تدریس کند.

یک دکترا در مطالعات قانونی جرم است؟ این برنامه ارائه می دهد مطالعه عمیق تئوری و عمل عدالت کیفری. تخصص در زمینه می تواند در بیشتر موارد انتخاب شود. دانش آموزان در این برنامه اغلب در زمینه هایی نظیر سیاست عمومی، مدیریت اضطراری، امنیت ملی و مطالعات بین المللی کارهای آموزشی انجام می دهند. اکثر برنامه های دکترا نیز نیاز به دانش آموزان برای تکمیل پایان نامه قبل از کسب درجه.

دکترای مطالعات قانونی جنایی دانشجویان را فرصتی برای کسب مهارت های رهبری می دهد که می تواند به زندگی شخصی و حرفه ای آنها ترجمه شود. دانش آموزان همچنین مهارت های مدیریت اضطراری مدیریت اضطراب را یاد می گیرند که می تواند جانها را نجات دهد بسیاری از دانشجویان از طریق مطالعات خود مدیران زمان و کارکنان را بهتر می کنند.

طرح درجه بندی در میان بسیاری از دانشگاه هایی که آن را ارائه می دهند متفاوت است؛ بنابراين، هزينه ها بر مبناي کشوري که درجه تحصيلي و خصوصيات دانشگاه انتخاب شده است متفاوت خواهد بود. یک دکترا معمولا برای تکمیل سه تا هفت سال طول می کشد.

فارغ التحصیلان برنامه دکترا اغلب فرصت های اشتغال را در داخل و خارج از عرصه جنایی جنایی پیدا می کنند. بعضی از آنها واجد شرایط برای تبدیل شدن به معلمان در سطح کالج می باشند. بسیاری از این کارها را انجام می دهند و تحقیقات خود را در یک استاد انجام می دهند. دیگران برای آژانس های دولتی در زمینه اطلاعات و مدیریت اورژانسی کار می کنند. برخی از فارغ التحصیلان تحقیقات خود را به عنوان مشاوران سازمان های اجرای قانون و دولت ها ادامه می دهند. همچنان دیگران به مقامات پلیس، تحقیقات جنایی، و یا مدیران مراکز اصلاحی یا سازمان های اجرای قانون می روند.

بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها PhD در مطالعات قانون جرم را هر دو محلی و آنلاین ارائه می کنند. دانش آموزان ممکن است دریابند که یکی از گزینه ها برای آنها بهتر است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.