Keystone logo

3 در محوطه دانشگاه برنامه ها که در قانون حفاظت از داده ها 2024

فیلترها

فیلترها

  • مطالعات حقوقی
  • قانون حفاظت از داده ها
  • در محوطه دانشگاه
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    در محوطه دانشگاه برنامه ها که در قانون حفاظت از داده ها

    قانون داده ها و حریم خصوصی چیست؟
    قانون داده ها و حریم خصوصی به قوانین ملی و بین المللی اشاره دارد که جمع آوری، ذخیره سازی، استفاده و افشای داده ها و اطلاعات شخصی را تنظیم می کند. این قوانین از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، اما معمولاً کسب‌وکارها را ملزم می‌کنند تا قبل از جمع‌آوری یا استفاده از داده‌های شخصی، از افراد رضایت بگیرند. در برخی موارد، ممکن است از کسب‌وکارها خواسته شود که دسترسی افراد به داده‌های خود را فراهم کنند و اقداماتی را برای محافظت از آن در برابر استفاده یا افشای غیرمجاز انجام دهند.

    چه مشاغلی در قانون داده ها و حریم خصوصی موجود است؟
    چندین شغل مختلف زیر چتر قانون داده ها و حریم خصوصی قرار می گیرند. اینها شامل وکلای حفظ حریم خصوصی داده ها می شود که به کسب و کارها در مورد رعایت قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها توصیه می کنند. افسران حفاظت از داده ها که سیاست ها و رویه هایی را برای حفاظت از داده های شخصی ایجاد و اجرا می کنند. و متخصصان امنیت اطلاعات که برای ایمن سازی سیستم های دیجیتال و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساس کار می کنند. متخصصان با مدرک حقوق داده ها و حریم خصوصی ممکن است برای یک شرکت بزرگ کار کنند تا خط مشی های حفاظت از داده ها را اجرا و حفظ کنند یا وارد یک شرکت حقوقی شوند که قصد دارد در مواردی که با نقض قوانین حریم خصوصی و داده ها سر و کار دارد متخصص شود.

    در طول مدرک حقوق داده ها و حریم خصوصی چه خواهم خواند؟
    برنامه های تحصیلی مختلف و گزینه های درسی برای افرادی که علاقه مند به دنبال کردن حرفه ای در زمینه داده ها و قانون حفظ حریم خصوصی هستند در دسترس است. برخی از مدارک ممکن عبارتند از لیسانس علوم در علوم کامپیوتر، کارشناسی ارشد امنیت سیستم های اطلاعاتی، یا دکتر حقوقی. کار درسی ممکن است شامل موضوعاتی مانند مقررات قانون حفظ حریم خصوصی داده ها، مدیریت امنیت اطلاعات، و داده کاوی و تجزیه وتحلیل باشد.

    یادگیری در دانشگاه به حضور حضوری در کلاس ها اشاره دارد. معمولاً شامل رفتن به کلاس‌ها و سخنرانی‌های سنتی، شرکت در فعالیت‌های گروهی و درگیر شدن با اساتید و همسالان شخصاً می‌شود. یادگیری در محوطه دانشگاه همچنین اغلب شامل دسترسی به آزمایشگاه ها، کتابخانه ها و سایر منابع دانشگاه مانند باشگاه های دانشجویی، دفاتر خدمات شغلی و مراکز تفریحی می شود.