Keystone logo

1 گواهی برنامه ها که در قانون حقوق بشر 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق بشر
  • قانون حقوق بشر
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

گواهی برنامه ها که در قانون حقوق بشر

گواهینامه ها ممکن است مدارک تحصیلی یا حرفه ای باشند و معمولا توسط دانشگاه ها و سایر موسسات آموزش عالی در یک دوره کوتاه و متمرکز مطالعه ارائه می شود. بسیاری از این برنامه ها را می توان در عرض یک سال تکمیل کرد، و برخی ممکن است تمرکز حرفه ای داشته باشند یا ممکن است با برنامه های درجه ای همراه شوند.

گواهی نامه در قانون حقوق بشر چیست؟ افزایش نقض حقوق بشر در سراسر جهان باعث شده است تا بسیاری از دانش آموزان تمرکز خود را بر مطالعات در مورد حفاظت از حقوق افراد کم اهمیت و جوامع تحت آزار و اذیت در سراسر جهان تمرکز کنند. مشارکت در این برنامه گواهی اغلب به دانش آموزان با پیش شرط های مناسب مانند تحصیلات تکمیلی، میزان مشخصی از تجربه حرفه ای و ارجاعات مربوط به سازمان های مربوطه محدود می شود. دانش آموزان ممکن است انتظار داشته باشند قوانین مربوط به حقوق بشر و نقض حقوق بشر و همچنین قوانین دفاعی را مطالعه کنند.

فارغ التحصیلان هر یک از این برنامه های گواهینامه ممکن است متوجه شوند که درک بالاتری از درگیری های اجتماعی ایجاد کرده اند و مهارت های مذاکره خود را برطرف کرده اند. بسیاری از فارغ التحصیلان احساس تازگی از تعهد به مشارکت در جوامع خود را با مهارت های رهبری و ارتباطات پیشرفته تجربه می کنند.

هنگامی که به مشارکت در برنامه های گواهینامه در سراسر جهان می پردازیم، در هزینه های زیادی وجود دارد. عوامل متعددی می توانند هزینه ها را تحت تاثیر قرار دهند، مانند اینکه در آن مدرسه قرار گرفته است و چه مدت طول می کشد یک دانش آموز برای تکمیل برنامه. برای دقیق ترین اطلاعات، دانش آموزان آینده نگر باید به طور کامل به مدارس تحقیق کنند.

حرفه حقوق بشر می تواند هر دو به چالش کشیدن و پاداش دادن باشد. فارغ التحصیلان این برنامه های گواهینامه حقوق بشر ممکن است به عنوان تحلیلگران سیاسی، افسران برنامه، افسران نظارت و ارزیابی، وکلا حقوق بشر و متخصصان مسئولیت اجتماعی شرکت کنند. بسیاری از دانش آموزان در برنامه گواهی بر مشاغل قانونی متمرکز هستند، اما موقعیت های بسیاری در خارج از عرصه حقوقی وجود دارد. برخی از این حرفه ها عبارتند از: نویسندگان مجرد، افسران ارتباطات، متخصصان جمع آوری پول، دستیاران تحقیق و افسران امور اقتصادی.

نیاز به مدافعان حقوق بشر در سراسر جهان وجود دارد، و بسیاری از مدارس ارائه این برنامه گواهی وجود دارد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.