Keystone logo

2 گواهی برنامه ها که در مطالعات حقوق بشر 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق بشر
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    گواهی برنامه ها که در مطالعات حقوق بشر

    یک گواهی نامه یک برنامه آموزشی متنوع است که می تواند موضوعات محدود در زمینه های تجاری یا علمی را پوشش دهد. دانشگاه ها ممکن است گواهینامه های مختلفی مانند دوره کارشناسی یا پیشرفته ارائه دهند. برنامه متوسط ​​گواهی را می توان در یک سال کامل کرد.

    گواهی نامه در مورد مطالعات حقوق بشر چیست؟ این یک برنامه دانشگاهی است که دانشجویان دانش گسترده ای از قوانین حقوق بشر ملی و بین المللی می دهد. بسیاری از دوره های مورد نیاز برای این نوع گواهینامه به سوالات حقوقی، تاریخی و فلسفی مربوط به حقوق بشر نگاه می کنند. انواع دوره های مورد نیاز برای تحصیلات ممکن است از مدرسه به مدرسه متفاوت باشد، اما می تواند شبیه قانون و عمل بین المللی حقوق بشر، نظارت بر حقوق بین الملل، بحث های معاصر در باره حقوق بشر و فلسفه حقوق بشر باشد.

    یک گواهی در مطالعات حقوق بشر بسیار مفید است زیرا دانش آموزان را به ابزارهایی نیاز می دهد که بتواند نظریه های قانونی مربوط به حمایت از حقوق بشر و دادخواهی را شناسایی کند. به عبارت دیگر، این آموزش می تواند شرکت کنندگان را برای یک کار حرفه ای قانونی آماده کند. مهارت های دیگر کسب شده از طریق این آموزش، مانند تحلیل، تفکر انتقادی و ارتباطات، می تواند تجربیات شخصی و حرفه ای را بهبود بخشد.

    هر مدرسه ممکن است یک هزینه متفاوت برای گواهی داشته باشد. بهترین روش برای متقاضیان برای دریافت برآورد، تماس مستقیم با دانشگاه است.

    بسیاری از دانش آموزان از آموزش و پرورش ارائه شده در این برنامه گواهی استفاده می کنند تا تبدیل به یک وکیل تخصصی در زمینه حقوق بشر یا حقوق بشر بین المللی شود. با این حال، این تنها فرصت شغلی نیست که توسط این آموزش ارائه شده است. فارغ التحصیلان می توانند از مهارت و دانش کسب شده برای تبدیل شدن به قضات، افراد انسانی، محققان، روزنامه نگاران، مشاوران و سیاست گذاران استفاده کنند. فرصت های دقیق موجود اغلب به آموزش های دیگر دانش آموزان و تجربه کاری قبلی بستگی دارد.

    شما ممکن است بتوانید گواهینامه ای در مورد مطالعات حقوق بشر از هر نقطه از جهان دریافت کنید. نه تنها دانشگاه های سراسر جهان این نوع برنامه ها را ارائه می دهند، بلکه برخی از دوره های آنلاین نیز دارند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.