56 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در حقوق میان رشته ای 2024

کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در حقوق میان رشته ای 2024Filter
    • Boston, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه عمومی Master of Law برای دانشجویانی است که قبلاً یک مدرک حقوق را گذرانده اند و می خواهند با تمرکز روی یک رشته خاص یا یک حوزه نوظهور حقوق ، مهارت های حقوقی خود را ارتقا دهند.

    • Dallas, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    36 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    LL.M عمومی این برنامه فارغ التحصیلان قانون را فرصتی برای گسترش زمینه های خود در زمینه های تخصصی خاصی از طریق ثبت نام در دوره های آموزشی و سمینارها و مشارکت در تحقیقات تخصصی ارائه می دهد. اکثر دانش آموزانی که به دنبال این درجه هستند در زمینه هایی مانند قوانین شرکت ها و تجاری، قوانین بین المللی، قوانین مالکیت معنوی، عمل و روند قانونی، قوانین منابع طبیعی یا قانون مالکیت تمرکز می کنند.

    • Online

    پاره وقت

    94 هفته ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    دوره LLM Legal Practice (SQE1&2) ما برای فارغ التحصیلانی طراحی شده است که می خواهند به عنوان وکیل با استفاده از مسیر جدید SQE برای تمرین و همچنین کسب جایزه کارشناسی ارشد واجد شرایط شوند. ما بر مهارت‌هایی تمرکز می‌کنیم که کارفرمایان به دنبال آن هستند تا بتوانید دانش آکادمیک خود را در حین آماده شدن برای واقعیت‌های زندگی در عمل حقوقی افزایش دهید، به همین دلیل است که شما چهار هفته تجربه کاری تضمینی (QWE) را در کلینیک‌های مشاوره حقوقی ما دریافت خواهید کرد. این دوره تضمین می کند که شما برای حرفه خود به عنوان وکیل و همچنین موفقیت در امتحانات SQE کاملاً آماده هستید.

    • Carlisle, آمریکا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    LL.M. برنامه در قانون Dickinson در ایالت پن به دانشجویان و وکلای آموزش دیده در خارج از ایالات متحده می دهد درک سطح بالایی از سیستم حقوقی آمریکا.دوره های پایه این برنامه شما را با روش های تحلیلی منحصر به فرد ما آشنا می کند.سپس دانش‌آموزان می‌توانند دوره‌هایی را از برنامه درسی «وکیل به‌عنوان…» که بر اساس رشته‌های تحصیلی تخصصی تقسیم می‌شوند، انتخاب کنند و مسیرهای شخصی‌سازی شده را بر اساس حوزه‌های مورد علاقه ایجاد کنند.

    • Irvine, آمریکا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد حقوق (LL.M.) در دانشگاه کالیفرنیا، مدرسه حقوق Irvine ارائه می دهد آموزش و پرورش حقوقی درجه اول به وکلا، قضات، مقامات دولتی و دیگران که مایل به تحصیل در مورد سیستم حقوقی و عمل قانون در ایالات متحده.

    • London, بریتانیا
    • Birmingham, بریتانیا
    • + 4 more

    پاره وقت

    24 ماهها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    LLM ما از مجموعه برنامه های جدید ما در مقطع کارشناسی ارشد در حقوق برای فارغ التحصیلان حقوق و غیر حقوق طراحی شده است که می خواهند کاربرد عملی یک حوزه خاص و تخصصی از قانون را بررسی کنند. حضوری یا آنلاین مطالعه کنید. با کارشناسی ارشد حقوق (عمومی) می توانید از حداکثر انعطاف پذیری در انتخاب ماژول ها و موضوع پایان نامه برخوردار شوید. این دوره به طور هدفمند طراحی شده است تا یک برنامه نوآورانه و قابل انطباق برای فارغ التحصیلان حقوق و غیر حقوق باشد تا مطالعات خود را متناسب با زمینه های مورد علاقه خود سفارشی کنند.

    • Antwerp, بلژیک
    • Online

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه شرکت کنندگان را برای وکالت در یک محیط بین المللی، چه در داخل و چه در خارج از کشور آماده می کند. دوره های مهارتی ارائه شده به شما این امکان را می دهد که مسیر حرفه ای را که ترجیح می دهید انتخاب کنید: کار در سازمان های بین المللی، در بخش خصوصی یا در یک سازمان غیردولتی، به عهده گرفتن یک حرفه حقوقی، یا کار به عنوان وکیل در زمینه بین رشته ای.

    • Maastricht, هلند

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد در پزشکی قانونی، جرم شناسی، و حقوق به شما بینشی در مورد رشته های مختلف درگیر در زمینه تحقیقات پزشکی قانونی می دهد. شما همچنین نگاهی به نقشی که سیستم عدالت کیفری در جامعه ایفا می کند خواهید داشت.

    • Caserta, ایتالیا
    • Shkodër, آلبانی

    تمام وقت

    5 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    وزارت فدرال خورشید، از آیه. 2016/2017، یک دوره جدید یکپارچه را با دانشگاه دولتی Scutari Luigj Gurakuqi (آلبانی) فعال کرده است. این دوره به دانشآموزان فرصتی برای رسیدن به درجه دو را فراهم می کند، یعنی دو درجه در مدرک کارشناسی ارشد در فقه.

    • Bradford, بریتانیا

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    LLM جدید در حقوق تجارت بین‌الملل به شما دانش تخصصی در مورد مقررات تجارت بین‌الملل و درک کامل زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی گسترده‌تر که قانون و رویه تجاری مدرن را شکل می‌دهد، می‌دهد.

    • Johannesburg, آفریقای جنوبی

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف از این صلاحیت این است که دانش آموز بتواند از طریق آموزش تحقیق توانایی تسلط در سطح پیشرفته از وضعیت فعلی دانش تخصصی در مورد موضوع معین را در یک شعبه خاص از قانون نشان دهد و یک آموزش صحیح در روشهای تحقیق ارائه دهد.

    • London, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه LLM (کارشناسی ارشد حقوق) ما با تمرکز منحصر به فرد خود بر سیستم های حقوقی و چالش های حقوقی جنوب جهانی به طور کلی و آسیا ، آفریقا و خاورمیانه به ویژه ، این فرصت را به دانش آموزان می دهد تا در دانشکده پر جنب و جوش حقوق ما تحصیل کنند. ساختار LLM به دانشجویان این امکان را می دهد تا برنامه مطالعه خود را ایجاد کنند ، از بین طیف گسترده ای از ماژول ها ، از جمله مواردی در قانون مقایسه ، حقوق بین الملل ، قانون و توسعه ، حقوق تجارت و تجارت ، حقوق بشر ، قانون محیط زیست ، قوانین اسلامی و حل اختلاف. علاوه بر این ، دانشجویان ممکن است بتوانند ماژول هایی را خارج از دانشکده حقوق انجام دهند و مجموعه SOAS را از گزینه های پیشرو در جهان در زبان ها ، فرهنگ ها ، هنرها ، علوم انسانی ، سیاست ، اقتصاد و امور مالی و فراتر از آن باز کنند. دانشجویان LLM را با انجام یک پایان نامه و توسعه یک پروژه تحقیقاتی گسترده در مورد موضوعی که انتخاب می کنند ، تکمیل می کنند. LLM ممکن است به صورت تمام وقت در یک دوره یک ساله ، یا به صورت نیمه وقت در مدت دو ، سه یا چهار سال گرفته شود.

    • Leuven, بلژیک

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    استاد پیشرفته KU Leuven در زمینه تأمین اجتماعی اروپا با امنیت اجتماعی و حمایت اجتماعی از منظر حقوقی ، اقتصادی ، جامعه شناختی ، اداری و فلسفی سرو کار دارد. این برنامه آموزشی علاوه بر اینکه چند رشته ای است ، حاوی یک مؤلفه تطبیقی و چند ملتی است که بر تأمین حقوق حمایت اجتماعی در اروپا متمرکز است.

    • Cardiff, بریتانیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تحصیلات تکمیلی را دنبال کنید و با دانشگاهیان برجسته حقوقی در لبه برش کار حقوقی تعامل داشته باشید. ما خانه یک بدنه دانشجوی پر جنب و جوش در مقطع کارشناسی ارشد هستیم و با طیف وسیعی از برنامه‌های انعطاف‌پذیر که فرصت‌هایی را برای تحصیل تمام وقت و پاره‌وقت ارائه می‌دهد، علاقه‌ها، سوابق و آرزوهای متنوعی را برای دانشجویانی از بریتانیا و خارج از کشور ارائه می‌کنیم.

    • Online United Kingdom

    تمام وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد حقوق آنلاین (LLM) یک مدرک تحصیلات تکمیلی است که برای افزایش دانش حقوقی دانشگاهی شما طراحی شده است و به شما امکان می دهد بر روی زمینه های خاص مورد علاقه تمرکز کنید. با کارشناسی ارشد حقوق (عمومی) آنلاین می توانید از حداکثر انعطاف پذیری در انتخاب ماژول ها و موضوع پایان نامه برخوردار شوید. این دوره به طور هدفمند طراحی شده است تا یک برنامه نوآورانه و سازگار برای فارغ التحصیلان حقوق و غیر حقوق باشد تا مطالعات خود را متناسب با زمینه های مورد علاقه خود سفارشی کنند.