157 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در آمریکا for 2024

کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در آمریکا for 2024Filter
    • Concord, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    طراحی شده برای وکلای ایالات متحده و خارجی، دانش آموزان از صنعت و متخصصان علمی در خط مقدم این رشته، همه از راحتی در خانه خود یاد می گیرند. یک متخصص IP شوید و ببینید دنیا برای شما چه چیزی در نظر گرفته است.

    • Boston, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد Suffolk University Law School : دانش آموخته فارغ التحصیلان علوم زندگی (MSLL) برای افرادی است که به دنبال کسب دانش و ابزار مورد نیاز برای پیگیری یا پیشرفت بیشتر حرفه ای در بخش علوم زندگی هستند. این که آیا شما جدید ، باتجربه هستید یا می خواهید تغییر شغلی ایجاد کنید ، MSLL با افزایش آموزش های تخصصی ، تقاضای روز افزون حرفه ای ها را برآورده می کند.

    • Los Angeles, آمریکا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه برای دانش آموزانی طراحی شده است که مدرک حقوق خود را از مدرسه ای در یک کشور خارجی دریافت کرده اند. این برنامه کاملاً قابل تنظیم است و دانش آموزان می توانند دوره هایی را انتخاب کنند که بیشتر با علایق و اهداف آنها مرتبط است.

    • Dallas, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    36 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد مالیات (LLM Tax Law) برای دانش آموزان تمام وقت و یا نیمه وقت یک برنامه جامع و پیشرفته است که برای وکیلانی طراحی شده است که قصد دارند متخصص در امور مالیاتی باشند. این نه تنها تمرکز فنی قوانین مالیاتی بلکه مسائل گسترده مالی و مالی را تمرکز می کند. اکثر دوره های درسی برنامه درسی را فراهم می کند که در مقاطع تحصیلات تکمیلی JD در سطوح JD ارائه نشده است.

    • Philadelphia, آمریکا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    رتبه بندی قوی. توجه شخصی ارزش برتر کسب یک LL.M. در Temple University Beasley School of Law ، که در آن شما به همراه دانشجویان JD شرکت خواهید کرد ، بخشی از یک جامعه محکم و مستقر در سال 1974 شوید و در شهر مقرون به صرفه فیلادلفیا ، واقعاً استراتژیک بین نیویورک و واشنگتن دی سی زندگی کنید. ما از شما دعوت می کنیم تا برای پیشبرد حرفه خود به خانواده معبد بپیوندید.

    • Fort Worth, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در اقتصاد جهانی امروزی و مبتنی بر اطلاعات ، دستیابی به درک پیچیده ای از قانون مالکیت فکری (IP) بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. این که آیا شما حرفه IP را دنبال می کنید ، صاحب یک شرکت نوپا هستید یا در تدوین سیاست های IP یا فناوری برای کشور خود مشارکت دارید ، استاد حقوق منحصر به فرد ما (LL.M) در مالکیت معنوی شما را برای پیچیده و همیشه آماده می کند IP در حال تحول و چشم انداز قانون فناوری. IP LL.M. مدرک تحصیلی برای دانشجویانی طراحی شده است که قبلاً دارای مدرک JD یا اولین مدرک حقوق از مدرسه حقوق غیر آمریکایی هستند. این درجه وکلای کارآموز ، فارغ التحصیلان دانشکده حقوق ایالات متحده و دانشجویان حقوق بین الملل را شامل می شود ، از جمله کسانی که مایل به شرکت در آزمون وکالت تگزاس هستند.

    • Miami Gardens, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    2 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    به LL.M خوش آمدید. برنامه حقوق بشر بین فرهنگی در کالج حقوق دانشگاه سنت توماس! این نوآورانه LL.M. این برنامه برای ارائه آموزش های عمیق در مورد مسئله مهم زمان ما طراحی شده است: حفاظت از کرامت انسانی در خطوط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی.

    • Carlisle, آمریکا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    LL.M. برنامه در قانون Dickinson در ایالت پن به دانشجویان و وکلای آموزش دیده در خارج از ایالات متحده می دهد درک سطح بالایی از سیستم حقوقی آمریکا.دوره های پایه این برنامه شما را با روش های تحلیلی منحصر به فرد ما آشنا می کند.سپس دانش‌آموزان می‌توانند دوره‌هایی را از برنامه درسی «وکیل به‌عنوان…» که بر اساس رشته‌های تحصیلی تخصصی تقسیم می‌شوند، انتخاب کنند و مسیرهای شخصی‌سازی شده را بر اساس حوزه‌های مورد علاقه ایجاد کنند.

    • San Diego, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    LLM در برنامه حقوق تطبیقی ​​برای وکلا و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی در خارج از ایالات متحده طراحی شده است. کاندیدان برای LLM در حقوق تطبیقی ​​در دو دوره مورد نیاز، مقدمه ای بر قانون ایالات متحده و نوشتن و تحقیق قانونی ثبت نام می شود. دوره های دیگر انتخابی هستند و ممکن است در هر حوزه ای از قانون گرفته شوند. دانش آموزان می توانند در یکی از شش حوزه حقوق عمومی قانون تمرکز را دنبال کنند.

    • Dayton, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    از ژانویه 2019، University of Dayton School of Law شروع به ارائه یک گزینه کاملاً آنلاین برای دانشجویان علاقه مند به اتمام دوره کارشناسی ارشد کرد. مدرک در حقوق آمریکا و فراملی.

    • Columbus, آمریکا

    تمام وقت

    9 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در موریتز، می توانید برنامه درسی خود را متناسب با اهداف شغلی و علایق تحصیلی خود طراحی کنید. شما می توانید از بین بیش از 100 دوره در زمینه های اصلی حقوق ایالات متحده، فراملی و بین المللی برای پیگیری یک برنامه درسی عمومی یا تمرکز در یک حوزه تخصصی حقوق انتخاب کنید.

    • Columbia, آمریکا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    Mizzou LL.M. در قانون آمریکایی مقدمه ای بر سیستم حقوقی آمریکا و عمل حقوقی ایالات متحده برای دانش آموزانی که اولویت اول خود را در خارج از ایالات متحده کسب کرده اند معرفی می کند.

    • Irvine, آمریکا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه مالیات تحصیلات تکمیلی در دانشگاه کالیفرنیا، مدرسه حقوق Irvine ارائه یک برنامه درسی نوآورانه است که باعث می شود دانش آموزان با هر دو عمق آموزه و مهارت های عملی مورد نیاز برای تمرین قانون مالیات در بالاترین سطوح، در ایالات متحده و یا خارج از کشور.

    • Arlington, آمریکا

    تمام وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    Flex-LLM در حقوق ایالات متحده یک دوره آموزشی فشرده است که برای برآورده کردن استانداردهای بالای مورد نیاز برای نشستن در DC Bar طراحی شده است. این ساختار دولت و سیستم حقوقی ایالات متحده را پوشش می‌دهد و شامل حوزه‌های حقوقی اساسی است که شرایط اعتبار موضوعی آزمون وکالت DC را برآورده می‌کند. مطالعه تمام وقت از ژانویه یا مه شما را برای شرکت در آزمون وکالت در سال بعد، در فوریه یا ژوئیه آماده می کند.

    • Sacramento, آمریکا

    تمام وقت

    2 سال ها

    مخلوط شده, آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    LLM در قانون آب و محیط زیست شما را برای تأمین نیازهای مختلف مشاغل و توسعه دهندگان ، کشاورزان و دامداران ، سازمان های غیرانتفاعی و آژانس های عمومی در هر سطح از محلی تا بین المللی آماده می کند.