Keystone logo

1 کارشناسی حقوق برنامه ها که در قانون تجارت بین الملل که در کاسل, آلمان برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی حقوق
  • آلمان
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق بین الملل
  • قانون تجارت بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی حقوق برنامه ها که در قانون تجارت بین الملل

    حقوق تجارت بین الملل چیست؟
    حقوق تجارت بین الملل مطالعه چگونگی تأثیر قوانین و مقررات بر معاملات تجاری بین شرکت های مستقر در کشورهای مختلف است. این می تواند شامل موضوعاتی مانند قانون قراردادها، حقوق مالکیت معنوی و مقررات تجارت باشد.

    مشاغل حقوق تجارت بین الملل
    متخصصان حقوق تجارت بین الملل در صنایع و نقش های مختلف کار می کنند. برخی از پست های رایج عبارتند از مدیر قرارداد، افسر انطباق و کارگزار گمرک. آنها ممکن است برای شرکت های خصوصی، سازمان های دولتی یا آژانس های غیرانتفاعی کار کنند.

    چرا حقوق تجارت بین الملل را مطالعه کنیم؟
    قانون تجارت بین‌الملل مهم است زیرا به متخصصان تجارت کمک می‌کند تا چشم‌انداز قانونی را که در آن کار می‌کنند درک کنند. این می تواند به آنها کمک کند تا از مشکلات قانونی جلوگیری کنند و همچنین به آنها امکان می دهد از فرصت های موجود در بازارهای خارجی استفاده کنند.

    مدرک حقوق تجارت بین الملل
    گزینه های درجه متنوعی برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در حقوق تجارت بین الملل وجود دارد. برخی از برنامه های رایج شامل لیسانس مدیریت بازرگانی، دکترای حقوقی یا کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است.

    در طول مدرک حقوق تجارت بین‌الملل چه خواهم خواند؟
    برخی از موضوعاتی که ممکن است در طول مدرک حقوق تجارت بین‌الملل خود مطالعه کنید عبارتند از قانون قرارداد، حقوق مالکیت معنوی و مقررات تجارت. همچنین احتمالاً در مورد سیستم های حقوقی در کشورهای مختلف و نحوه انجام تجارت در یک زمینه جهانی خواهید آموخت.

    آلمان است یک قسمت بزرگ برای scholarsand بین المللی دارای کیفیت بالا سیستم آموزش عالی. ارزش این سطح از آموزش و پرورش شده است آلمان 'اقتصاد قوی بهبود یافته است. دانشجویان خارجی لذت بردن از استانداردهای زندگی بسیار عالی در یک محیط امن و امن است. برلین پایتخت است.

    پس از اتمام تحصیلات کارشناسی ;rsquo& دانشجو می بایست LLB را نیز تکمیل نماید تا بتواند عملاً در حوزه حقوق مشغول به کار شود. این برنامه تحصیلی به طور معمول سه الی چهار سال به طول می انجامد.