Keystone logo

1 کارشناسی حقوق برنامه ها که در قانون شرکت ها 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوقی کسب و کار
  • قانون شرکت ها
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی حقوق برنامه ها که در قانون شرکت ها

    LLB مدرک کارشناسی در مورد قانون ارائه شده در اکثر قواعد رایج قانون است. این مقطع حقوق مقدماتی است که دانشجویان را برای آموزش مداوم برای تبدیل شدن به یک وکیل یا دادیار آماده می کند. JD یک درجه مشابه در ایالات متحده و کانادا است.

    LLB در قانون شرکت چیست؟ این برنامه درجه ترکیبی از استدلال های فکری مربوط به یک درجه حقوقی واجد شرایط با تمرکز و آگاهی تجاری است. دانش آموزان ممکن است مطالعات پایه در حقوق و همچنین دوره های تجاری و تجاری را انجام دهند. دوره ها ممکن است شامل قوانین کیفری، قانون قرارداد، قانون شرکت و مشارکت، قانون بین المللی و قانون تجارت و مصرف کننده باشد. دانش آموزان همچنین ممکن است فرصتی برای مشارکت در فعالیت های اضطراری مانند مباحثه و بحث های حقوقی داشته باشند.

    بسیاری از دانش آموزان مهارتهای نوشتاری و ارتباطی را توسعه می دهند. این ممکن است به آنها اجازه دهد که رزومه ای بهتر را ارائه دهند تا فرصتی برای مصاحبه شغلی بیشتری فراهم کنند. دانش آموزان همچنین می توانند مهارت های تحلیلی پیشرفته را بدست آورند.

    کسب حقوق مدرک کارشناسی در حقوق شرکت ها می تواند از هر سه تا چهار سال بسته به برنامه داشته باشد. دانشجویان آینده نگر باید نهادهای مختلف را تحقیق کنند و یک برنامه برای آنها کار کند. دفتر پذیرش در مدرسه می تواند اطلاعات بیشتری در مورد هزینه های تحصیل ارائه دهد.

    فارغ التحصیلان معمولا برای ادامه تحصیل در حرفه حقوقی آماده می شوند. آنها ممکن است خود را برای موفقیت حرفه ای در انواع شرکت های تجاری، کسب و کار، خدمات عمومی یا اشتغال بخش سوم مجهز کنند. درآمد LLB معمولا یکی از اولین مراحل برای تبدیل شدن به وکیل یا وکیل است. سایر مسیرهای شغلی ممکن است عبارتند از کارمند دادستانی دادگستری، متولی مجاز، سرپرست، منابع انسانی یا سهامدار.

    LLB در قانون شرکت می تواند در دانشگاه های مختلف مورد مطالعه قرار گیرد. برخی از دوره ها ممکن است در دسترس آنلاین باشند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.