Keystone logo

14 کارشناسی حقوق برنامه ها که در مطالعات حقوق اداری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق اداری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (14)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی حقوق برنامه ها که در مطالعات حقوق اداری

    یک مدرک LLB یک درجه حقوق است که در بسیاری از حوزه های قضایی رایج ارائه شده است. با توجه به برنامه جامع حقوق، این دوره دوره کارشناسی است، اما به عنوان درجه پیشرفته در پذیرش برنامه LLB معمولا نیاز به یک سطح تحصیلات کالج دارد.

    LLB در مطالعات اداری حقوق چیست؟ این تمرکز بر قوانین اداری و تکامل آن است. انتظار می رود از دانش آموزان به طور انتقادی تجزیه و تحلیل طیف وسیعی از مسائل در قانون اداری. آنها ممکن است سیستم های قانونی کشورهای دیگر را مقایسه کنند تا مسائل بیشتر را با سیستم فعلی ارزیابی کنند. دانش آموزان همچنین می توانند روند و جنبه های رویه بررسی قضایی را مطالعه کنند. افراد ممکن است دوره های مربوط به شکنجه ها، قراردادها، قوانین بین المللی عمومی، فقه قانون خانواده و قوانین اداری را داشته باشند.

    دانش آموزان قانون معمولا طیف گسترده ای از مهارت های مهارت، از جمله مهارت های تحقیقاتی، مهارت های ارتباطی متقاعد کننده و مهارت های تحلیلی را توسعه می دهند. اینها قابل انتقال به آرایه ای از حرفه ها هستند. دانش آموزان ممکن است مشروعیت خود را با کارفرمایان بالقوه خوب بدانند.

    LLB در مطالعات اداری حقوق می تواند در دانشگاه های مختلف در سراسر جهان به دست آورد. هزینه حضور و غیاب می تواند بسته به برنامه و مکان مدرسه متفاوت باشد. اداره پذیرش مؤسسه می تواند اطلاعات دقیق تر در مورد نرخ تحصیلات ارائه دهد.

    LLB در مطالعات اداری حقوق معمولا دانشجویان را برای کسب مدرک لیسانس حقوق و یا برای پیگیری دوره های آموزشی برای آزمون بار. این می تواند به عنوان یک دروازه به عنوان حرفه ای به عنوان وکیل یا وکیل عمل کند. ممکن است مسیرهای دیگری برای فارغ التحصیلان وجود داشته باشد، از جمله کارآگاه، امدادگر، کارمند مشاور، تحلیلگر داده یا وکیل ثبت اختراع. دانش آموزان نیز ممکن است برای طیف وسیعی از مشاغل در بخش عمومی واجد شرایط باشند.

    بسیاری از مدارس در سراسر جهان ارائه LLB در مطالعات اداری حقوق. برنامه های در انگلیس به ویژه شایع هستند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.