Keystone logo

1 کارشناسی حقوق برنامه ها که در مطالعات در زمینه مشاوره حقوقی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات عمومی حقوق
  • مطالعات در زمینه مشاوره حقوقی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی حقوق برنامه ها که در مطالعات در زمینه مشاوره حقوقی

    دریافت LLB یک پیشرفت است که فارغ التحصیلان را در یک دوره برای کار در حوزه حقوق تنظیم می کند. این لیسانس حقوق به آنها واجد شرایط برای کار در زمینه های تخصصی قانون می دهد و درب ها را برای بسیاری از حرفه ها باز می کند.

    LLB در مطالعات Paralegal چیست؟ این درجه دانش آموزان را به مهارت و دانش حرفه ای برای کار در حرفه پارالاگا می دهد. بسیاری از دوره ها توسط وکلا آموزش می بینند که می توانند وظایف روزانه یک متقاضی را، مانند جستجو در عنوان و نوشتن و ثبت ضمانت های حقوقی، انجام دهند. کارآموزی ممکن است در مجموعه ای از موضوعات حقوقی مانند قوانین خانواده و قوانین کیفری باشد. بعضی از برنامه ها به دانش آموزان اجازه می دهد که یک منطقه تخصص را انتخاب کنند.

    مدرک تحصیلی در مقاطع تحصیلی به دانشآموزان امکان می دهد تا درک حرفه ی حقوق قانونی و تعیین اینکه آیا آنها می خواهند به مدرسه حقوق بپردازند. این زمینه مطالعه باعث مهارت های سازمانی قوی و همچنین مهارت های حل مسئله و منطق می شود که می تواند به بسیاری از حوزه های زندگی منتقل شود.

    هر دانشگاه منحصر به فرد است و هزینه های LLB در هر مدرسه می تواند متفاوت باشد. از آنجا که مکان ها و برنامه های مختلف دانشگاه ها، هیچ مبلغی برای هزینه تحصیل در سراسر هیئت مدیره وجود ندارد. این برنامه درجه چهار ساله تمام وقت را برای تکمیل می گیرد.

    شرکت کنندگان در برنامه های تحصیلی فارغ التحصیلان LLB اغلب در شرکت های حقوقی مجرد هستند و اغلب به عنوان دستیار های قانونی، کارفرمایان قانون و یا ادعاهای سازنده مشاغل را انتخاب می کنند. دیگران در بخش های حقوقی شرکت ها کار می کنند. دانش آموزان در مورد بسیاری از جنبه های حرفه حقوقی و کسب تجربه با قوانین کشور که در آن مطالعه می کنند. این به آنها ابزاری برای انجام خدمات مانند کمک به وکلا در آماده سازی برای محاکمه، تعطیلات و جلسات می دهد. اگر یک دانش آموز بیشتر از دوره خود تخصصی باشد، فرصت های شغلی بیشتری در زمینه تخصص وجود دارد.

    LLB می تواند به یک حرفه پر رونق منجر شود و چندین انتخاب دانشگاه هایی وجود دارد که این درجه را ارائه می دهند. گزینه های آنلاین نیز در سراسر جهان ارائه می شود، به این ترتیب یادگیری به یادگیرنده می رسد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.