Keystone logo

3 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در ادغام و جذب 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد حقوق
  • مطالعات کسب و کار
  • ادغام و جذب
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (3)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در ادغام و جذب

      کارآموزی دانشجویان با آموزش پیشرفته، کارشناسی ارشد یا LLM، سطح تحصیلات تکمیلی است. اکثر برنامه های LLM دارای توازنی از دوره های آموزشی و تحقیقاتی هستند و برخی ممکن است نیاز به پایان نامه داشته باشند.

      LLM در ادغام و جذب چه چیزی است؟ نیاز به تخصص در هر دو حسابداری و کسب و کار، برنامه های مطالعه با تمرکز بر ادغام و جذب اغلب بین رشته ای و شامل انواع مختلفی از دوره های. حاکمیت شرکتی، مقررات تجارت، مالیات و استراتژی کسب و کار معمولا به عنوان ستون فقرات این برنامه ها، آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در مدیریت ریسک سطح بالا برای معاملات بین اشخاص مختلف کسب و کار است. همانطور که بسیاری از معاملات در حال حاضر در مقیاس جهانی انجام می شود، دانش آموزان همچنین می توانند مقررات بین المللی مربوط به ادغام و ادغام را مطالعه کنند. به طور معمول، دوره های حسابداری و اقتصادی مبتنی بر بورس نیز به عنوان گزینه هایی برای تکمیل آموزش قانونی و کسب و کار دانشجویی ارائه می شود.

      مهارت هایی که از تکمیل یک استاد حقوق در ادغام و جذب می توانید برای کمک به دانش آموزان در هر دو حرفه و در خانه. ویژگی های قابل توجه مشترک از فارغ التحصیلان موفق عبارتند از: حسن پذیری کسب و کار، توانایی استدلال استثنایی و مهارت های مدیریتی عالی مالی.

      علاوه بر بررسی میزان هزینه تحصیل، باید در هر هزینه های آزمایشگاهی مرتبط با کلاس های خود، به این موضوع توجه داشته باشید، زیرا این می تواند به طور قابل توجهی در بودجه مدرسه تاثیر بگذارد. سایر جنبه هایی که باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از محل تحصیل دانشگاه، مدت زمان تحصیل و اینکه آیا شما به صورت آنلاین یا شخصی حضور خواهید داشت.

      با توجه به ماهیت تخصصی درجه، اکثر فارغ التحصیلان در بخش خصوصی کار می کنند و می توانند بسیاری از مقامات بلند رتبه را در عملیات و حسابداری نگه دارند. مشاغل خاصی که ممکن است برای دانش آموزان در دسترس باشند عبارتند از متخصصان حقوقی، متخصصان ادغام و استخدام، تطبیق و مشاوره قانونی و همکاران شرکتی. در حالی که بیشتر موقعیت های قانونی نیاز به مدارک بیشتری دارند، مسیرهای حرفه ای متعددی مانند مشاوران انطباق با مشتری و تحلیلگران کسب و کار استراتژیک موجود در بازار شرکت برای افرادی که دارای زمینه قانونی گسترده ای هستند وجود دارد.

      در دسترس جهانیان، برنامه های نیمه وقت و تمام وقت برای یک LLM در ادغام و جذب فراوان است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.