Keystone logo

200 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در حقوق بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق بین الملل
  • حقوق بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (200)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در حقوق بین الملل

    حقوق بین الملل است به طور سنتی به دو شاخه جدا: gentium jus، و یا قوانین عرفی تبیین استانداردهای رفتاری بین المللی؛ و gentes بین jus، و یا موافقت نامه ها و معاهدات بین المللی است. LLM در حقوق بین الملل دانش آموز با دانش تخصصی از چارچوب حاکم بر روابط پایدار بین المللی فراهم می کند. در حالی که LLM به تنهایی حامل به قانون عمل حق نیست، فارغ التحصیلان از LLM در برنامه حقوق بین الملل بهتر مجهز به مقابله با چالش های مربوطه در حرفه خود.

    مزایای LLM در حقوق بین الملل چه هستند؟

    تنها یک سال به طور معمول پایدار، LLM در حقوق بین الملل نشان دهنده تعهد زمان متوسط ​​با بازده قابل توجهی. دانش تخصصی کسب کردم از طریق LLM در حقوق بین الملل می تواند چشم انداز شغلی را بالا ببرد.برخی از دانش آموزان استفاده LLM در حقوق بین الملل به عنوان یک پله-سنگ از مطالعات قانون در کشور خود به واجد شرایط برای امتحان قانون مقدماتی در یک کشور دیگر.

    LLM در شرایط حقوق بین الملل چه هستند؟

    اکثر دانشکده های قانون نیاز است که متقاضیان به LLM در حقوق بین الملل یک مدرک کارشناسی در قانون و یا یکی دیگر از برنامه های مربوط به (مانند روابط بین الملل، حقوق بشر و یا مشابه). برخی LLM در حقوق بین الملل به شدت مبتنی بر دروس دوره، در حالی که دیگران نیاز به ارائه یک پایان نامه بر اساس تحقیقات.

    کدام حرفه با LLM در حقوق بین الملل؟

    وکلا با LLM در برنامه های حقوق بین الملل اغلب در رفتن به کار

    - سازمان ملل متحد (UN)،

    - دادگاه بین المللی کیفری،

    - دادگاه حقوق بشر اروپا،

    - و دیگران.

    دانش آموختگان از LLM در حقوق بین الملل، حتی آنهایی که بدون مدرک حقوق قبل، رفتن به پاداش مشاغل در اروپا و سازمان ملل متحد با حمایت و یا مطالعه بیشتر از طریق دکترا.

    چقدر هزینه را به LLM در حقوق بین الملل؟

    هزینه های LLM در حقوق بین الملل تا حد زیادی بین مدارس مختلف، برنامه ها و بسته به دانش آموز فردی متفاوت خواهد بود. برخی از دانشکده های ارائه گزینه های مطالعه آنلاین برای LLM در برنامه های حقوق بین الملل. LLM در حقوق بین الملل البته آنلاین می افزاید انعطاف پذیری نیاز به سفر به دانشگاه برای کلاس.

    چگونه به ثبت نام در LLM در حقوق بین الملل؟

    اگر شما علاقه مند در مدرک حقوق هستند و اتصال به امور بین المللی، LLM در حقوق بین الملل برای شما مناسب است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.