Keystone logo

78 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در قانون تجارت بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق بین الملل
  • قانون تجارت بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (78)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در قانون تجارت بین الملل

قانون تجارت بین المللی چیست؟

قانون تجارت بین المللی، نظم و انضباط متنوع غنی است که فعالیت های کسب و کار در همه کشورها تاثیر می گذارد و مربوط به بسیاری از سهامداران است. LLM در قانون تجارت بین المللی را پوشش خواهد

- فروش بین المللی کالا،

- تجارت الکترونیکی،

- حمل و نقل کالا،

- حل اختلاف،

- و فساد، در میان موضوعات دیگر.

یک گزینه قابل دوام پیشرفت تحصیلی برای هر دو وکلا و غیر وکلا، ضمیمه، LLM برنامه کارشناسی ارشد ارائه مدارک تخصصی در زمینه قانون است.

مزایای LLM در قانون تجارت بین المللی چیست؟

مزایای زیادی به ثبت نام در LLM در قانون تجارت بین المللی وجود دارد. در یک سال (از مطالعه تمام وقت)، LLM در برنامه قانون تجارت بین المللی خواهد شد مقدار زیادی از مواد کلیدی مربوط به کسب و کار، امور مالی، تجارت، دولت و قانون باشد.پس از فارغ التحصیلی، LLM در قانون تجارت بین المللی درجه دارندگان بسیار پی، پس از در هر دو عمومی و بخش خصوصی.

مزایای LLM در قانون تجارت بین المللی چیست؟

گروه ها پذیرش دانشگاه ترجیح می دهند به شرایط فارغ التحصیلان از قانون در مقطع کارشناسی، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، علوم سیاسی و یا دیگر برنامه های مرتبط. برخی LLM بالا در برنامه های قانون تجارت بین المللی رقابتی تر نسبت به دیگران است. دانش آموزان LLM نیاز به تکمیل حداقل تعداد وام برای فارغ التحصیلی.

چقدر هزینه را به LLM در قانون تجارت بین المللی؟

هزینه های شهریه و هزینه های دیگر بسته به دانشگاه، کشور، دانش آموز و گاهی اوقات حالت از مطالعه. LLM در دوره های آنلاین قانون تجارت بین المللی نیز در دسترس هستند و آن را ممکن است برای حرفه ای به کار و مطالعه به طور همزمان.تماس با دانشکده حقوق در دانشگاه خود را انتخاب و با استفاده از فرم وب مرتبط زیر را برای دریافت اطلاعات خاص در مورد LLM در برنامه قانون تجارت بین المللی.

کدام حرفه با LLM در قانون تجارت بین المللی؟

LLM در قانون تجارت بین المللی خواهد درهای حرفه ای در شرکت های حقوقی تخصصی، سازمان های بین المللی، شرکت ها، نهادهای دولتی، دادگاه و بیشتر باز کنید. دانش آموختگان از LLM در قانون تجارت بین المللی به عمل حقوقی، مشاوره، کارآفرینی، رهبری، دولت، و یا دیگر عملکرد های پیشرفته در این زمینه خود بروید.