Keystone logo

47 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در قانون شرکت ها 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوقی کسب و کار
  • قانون شرکت ها
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (47)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در قانون شرکت ها

    یک استاد حقوق، یا LLM، معمولا یک سال تحصیلی است که دانشجویان دنبال صدور گواهینامه پیشرفته در زمینه حقوق هستند. بسته به مؤسسه، دانش آموزان ممکن است لازم باشد که پایان نامه را قبل از فارغ التحصیلی تکمیل کنند.

    LLM در قانون شرکت چیست؟ در مورد تمرین و تنظیم کسب و کار، برنامه های درسی شرکت های سازمانی اغلب دارای نمونه ای غنی از دوره های مالی و همچنین مطالعات حقوقی شدید هستند. مناطق مشترک مطالعه عبارتند از ادغام و خرید، معاملات مرزی، سرمایه مخاطره آمیز، حسابداری و قوانین مالیاتی. اکثر، اما نه همه، برنامه ها دارای یک بخش بین المللی هستند و ممکن است فراگیران بتوانند در زمینه هایی مانند قوانین بانکی، معاملات یا سرمایه گذاری تخصص داشته باشند.

    دانش آموزان می توانند به طور منحصر به فرد در هر دو کسب و کار و قانون آموزش ببینند و مهارت های زیادی کسب کنند تا بتوانند به طور حرفه ای و شخصی خود را توسعه دهند. فارغ التحصیلان علاوه بر درک پیشرفته خود از سیاست های اقتصادی، اغلب مذاکرات و مهارت های استدلال را نشان می دهند.

    هزینه های مربوط به پیگیری LLM در قانون شرکت می تواند بین برنامه ها بسیار زیاد باشد. اغلب بهترین راه برای ارزیابی هزینه های بالقوه خود این است که برای کسب اطلاعات بیشتر به هماهنگ کنندگان برنامه دسترسی پیدا کنید.

    شرکت ها به طور مرتب گسترش خود را فراتر از مرزهای ملی خود می کنند و با این کار، ایجاد زمینه ای غنی از فرصت برای متخصصان حقوق شرکت می کنند. در حالی که اغلب در کارهای بزرگتر به عنوان مشاور حقوقی، متخصصان ریسک مدیریت و تحلیل گران استراتژی شرکت می کنند، بسیاری از قوانین دیگر برای فارغ التحصیلان وجود دارد. املاک و مستغلات، مشاوره و شرکت های خصوصی دیگر زمینه های استخدام حرفه ای برای حرفه ای هایی هستند که در قانون شرکت های کارآموزی آموزش دیده اند که در آن آنها می توانند معیار کسب و کار پیشرفته و تخصص حقوقی خود را برای تسهیل معاملات مرزی حساس ارائه دهند.

    اغلب برای یادگیری بین المللی، برنامه هایی برای LLM در قانون شرکت در دسترس هستند از بسیاری از کشورهای مختلف در جهان و ممکن است اجازه دهید شما را به تکمیل آموزش و پرورش خود را از طریق یک محیط مجازی. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.