Keystone logo

30 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در قوانین محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق بین الملل
  • قوانین محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (30)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در قوانین محیط زیست

    با استفاده از اقدام قانونی را تغییر واقعی در جهان، مطالعه قانون محیط زیست با مقررات داخلی و بین المللی در محل قرار داده به منظور محدود کردن تاثیر انسان منفی بر جهان طبیعی می پردازد. برنامه های مدرک حقوق LLM معمولا برنامه های کارشناسی ارشد یک ساله، که ارائه عمق بیشتری از دانش به تمرین وکلا و متخصصان حقوقی در یک موضوع.

    کدام حرفه با LLM در قانون محیط زیست؟

    LLM در رشته حقوق محیط زیست وکیل و حرفه ای حقوقی آماده برای ترویج نتایج قانونی سازگار با محیط زیست پایدار در موارد برخورد با کنترل آلودگی و بازسازی، استفاده از زمین و زیرساخت ها، حفاظت از منابع و مدیریت، و بیشتر.

    چقدر هزینه را به LLM در قانون محیط زیست؟

    بسته به دانشگاه، منطقه و دانشجویی، هزینه های مصرف LLM در قانون محیط زیست متفاوت خواهد بود.برخی از دانشگاه ها ارائه بورس های تحصیلی، و یا دانش آموزان با راهنمایی در پیدا کردن کمک های مالی ارائه، در حالی که دیگران چنین خدمات ارائه نمی دهد.

    LLM در مورد نیاز قانون محیط زیست چیست؟

    اکثر دانشگاهها نیاز متقاضیان موفق به LLM خود را در برنامه های قانون محیط زیست به یک مدرک حقوق در مقطع کارشناسی و یا معادل نزدیک است. در طول این دوره از مطالعه، LLM در دانش آموزان قانون محیط زیست ممکن است مورد نیاز برای تکمیل یک پروژه تحقیقاتی و ارائه یک پایان نامه. این الزامات دانشگاهی توسط دانشکده ارائه برنامه های LLM تنظیم شده است.

    چه LLM در قانون زیست محیطی تشکیل شده است؟

    وکلای محیط زیست ترویج عدالت زیست محیطی با تفسیر، حمایت و استدلال برای معاهدات و مقررات که توسط حاکم بر بدن تنظیم شده است برای محدود کردن انسان بین المللی 'اثرات منفی بر طبیعت، آب و هوا، زمین، اقیانوس ها، و غیرهدانش آموختگان از LLM در برنامه های تحصیلی حقوق محیط زیست که مجموعه ای از مهارت های خاص خود را دارند در تقاضای بالا در دادگاه های داخلی و بین المللی، شرکت ها، سازمان های غیر دولتی و بیشتر.

    چرا LLM آنلاین در قانون محیط زیست؟

    بسیاری از دانشگاه ارائه LLM آنلاین در برنامه قانون محیط زیست، از بین بردن ضرورت برای سفر به دانشگاه و یا قربانی کردن کار در یک شغل فعلی 'است. پایین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LLM در برنامه قانون محیط زیست در سراسر جهان، امروز!