Keystone logo

65 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در قانون و مقررات 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق اداری
  • قانون و مقررات
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (65)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در قانون و مقررات

    به طور معمول برای دانشجویانی که دارای مقطع لیسانس در مقطع لیسانس یا زمینه های مرتبط هستند، LLM یک دوره تحصیلات تکمیلی است. همانطور که این نوع درجه پیشرفت در نظر گرفته شده است، بسیاری از دانش آموزان آن را دنبال می کنند تا راه های جدید استخدام را باز کنند.

    LLM در قانون و مقررات چیست؟ معمولا در مورد امور دولت و سازمان های نظارتی متمرکز است، برنامه های قانون و مقررات به طور معمول طراحی شده اند تا بررسی های فشرده و جامع پایه های قانونی را ارائه دهند در حالی که به دانش آموز اجازه می دهد با توجه به علاقه شخصی خود متخصص باشد. بسیاری از محققان بر علیه مرحله مسائل معاصر در معرض چندین تخصص قانونی قرار می گیرند، مانند جنایی، محیط زیست، مراقبت های بهداشتی و قانون بیمه. بسته به مؤسسه، شاگردان ممکن است نیاز به اعلام منطقه ویژه ای برای دوره های انتخابی داشته باشند یا ممکن است باقی بمانند، به درک کامل و پیچیده از قوانین خاص کشور میزبان دانشگاه بپردازند.

    تفکر چند رشته ای، توانایی های تحقیق دقیق و مهارت های نرم افزاری پیشرفته، تنها تعداد کمی از فارغ التحصیلان استعداد می توانند پرورش دهند. این مهارت ها نه تنها می توانند مجموعه ای گسترده از فرصت های شغلی را باز کنند بلکه می توانند برای توسعه شخصی دانشجویان نیز حیاتی باشند.

    مدت زمان ثبت نام، موقعیت موسسه و موقعیت اقامت فقط چند فاکتور است که می تواند بر تحصیل تأثیر بگذارد. دانش آموزانی که علاقه مند به دنبال LLM هستند، تشویق می شوند که به مدارس مورد علاقه خود برای اطلاعات بودجه دسترسی داشته باشند.

    فرصت های ارائه شده توسط LLM در قانون و مقررات را می توان در محلی یا خارج از کشور یافت. محققان موفق در این حوزه به دلیل شناخت دقیق آنها، ممکن است چنین ادعاهای شغلی را به عنوان وکیل مدافع، مدافع خارجی، مشاور حقوقی یا مسئول رسیدگی به ادعاهایشان ادعا کنند. با این حال، در دسترس بودن موقعیت ها ممکن است به اتمام موفقیت آمیز امتحانات خاص، به ویژه برای کسانی که مایل به عمل قانون در خارج از منطقه بومی خود هستند. سایر صنایع بالقوه می تواند شامل مشاغل در ادارات دولتی به عنوان دادگستری، دستیارهای حقوقی و نویسندگان حقوقی باشد.

    به طور گسترده در تنظیمات مجازی و جهانی، LLM شما در قانون و مقررات می تواند به صورت پاره وقت و یا تمام وقت برای برآورده شدن نیازهای شما به دست آورده شود. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.