Keystone logo

1 تمام وقت کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در مدیریت ریسکهای حقوقی که در هارتفورد, آمریکا برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد حقوق
  • آمریکا
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق اداری
  • مدیریت ریسکهای حقوقی
  • تمام وقت
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    Popular study format

    تمام وقت کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در مدیریت ریسکهای حقوقی

    در حال پایتخت ایالت کنتیکت، شهرستان هارتفورد نقش میزبان را به یک جمعیت سالم بیش از 120،000 ساکنان. این است که به نام مستعار "پایتخت بیمه از جهان" با بخش بیمه به تاریخ طولانی خود بدهکار. نهادهای مختلف آموزش عالی که برنامه به طور عمده در قانون و کسب و کار حرفه ارائه وجود دارد.

    مدیریت ریسک قانونی چیست؟

    مدیریت ریسک قانونی فرآیند پیش‌بینی، کاهش و برنامه‌ریزی برای مشکلات حقوقی است که ممکن است در یک تجارت یا سازمان دیگر رخ دهد. مدیریت ریسک قانونی به شرکت ها کمک می کند تا از ضرر مالی، هزینه های قانونی و روابط عمومی بد جلوگیری کنند. هدف مدیریت ریسک قانونی پیشگیری فعالانه از موقعیت هایی است که ممکن است مشکلات قانونی وجود داشته باشد. خطرات قانونی می تواند بر افراد، بخش ها، تیم ها یا کل سازمان ها تأثیر بگذارد. برخی از نمونه‌های حوزه‌های تجاری که از تکنیک‌های مدیریت ریسک قانونی استفاده می‌کنند شامل ایجاد قراردادها، نوشتن خط‌مشی‌ها و استخدام کارمندان است.

    مدیران ریسک حقوقی هم در مورد قوانین عمومی و هم در مورد خط مشی شرکت آگاه هستند. آن‌ها می‌توانند مشکلات را قبل از بروز شناسایی کنند، استراتژی‌هایی را برای جلوگیری از مشکلات ایجاد کنند، و در صورت وقوع، برنامه‌هایی برای برخورد با مسائل حقوقی ایجاد کنند. مدیران ریسک حقوقی به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا در عین حال که همچنان اهداف تجاری را دنبال می‌کنند، مطابق با قانون عمل کنند. هدف نهایی مدیریت ریسک قانونی اجتناب از مشکلات قانونی است. با این حال، هنگامی که مسائل حقوقی وجود دارد، یک مدیر ریسک قانونی موثر بهترین نتیجه ممکن را برای سازمان خود تضمین می کند.

    مزایای تحصیل در رشته مدیریت ریسک حقوقی در دانشگاه چیست؟

    دانشجویان حقوقی که مدیریت ریسک حقوقی را مطالعه می کنند، یاد می گیرند که چگونه ریسک های مرتبط با راه اندازی یک کسب و کار را به حداقل برسانند و برای آن برنامه ریزی کنند. درک آنها از قوانین و مقررات به آنها اجازه می دهد تا به اعضای ارزشمند سازمان خود تبدیل شوند. دانش‌آموزان همچنین می‌توانند در مورد فرآیندهای قانونی، قانون قضائی و مسئولیت‌های دولتی بیاموزند و به آنها اجازه می‌دهد در جایی که این تخصص مورد نیاز است، مشاغلی را دنبال کنند.

    در طول دوره مدیریت ریسک حقوقی خود چه چیزهایی را مطالعه خواهم کرد؟

    دانش آموزان در مورد فرآیندهای حقوقی، قانون قضایی، مسئولیت دولت، و قانون مربوط به صنایع مختلف یاد خواهند گرفت. دانش‌آموزان مدیریت ریسک حقوقی یاد می‌گیرند که از قوانین پیروی کنند و در عین حال کار خود را انجام دهند. آنها همچنین دانش کاری در مورد قراردادها، سیاست ها و روش های استخدام به دست خواهند آورد.

    با مدرک مدیریت ریسک حقوقی چه کار می توانم انجام دهم؟

    بسیاری از بخش‌های تجاری به دانش کاری در مورد فرآیندهای قانونی، رویه قضایی و مسئولیت‌های دولتی نیاز دارند، و نقش‌های زیادی برای افرادی وجود دارد که می‌توانند خطرات قانونی را پیش‌بینی و کاهش دهند. دانشجویان می توانند از مدرک خود برای کار در چندین زمینه مختلف مانند خرده فروشی، فناوری، هوانوردی و املاک استفاده کنند. آنها همچنین می توانند به مشاوره مشاغل کوچک بروند یا شرکت خود را با تخصص در مدیریت ریسک قانونی باز کنند.

    ایالات متحده همچنان محبوب ترین مقصد جهان برای دانشجویان بین المللی است. دانشگاه‌های ایالات متحده بر رتبه‌بندی جهانی تسلط دارند و این کشور نیز طیف گسترده‌ای از مکان‌های تحصیلی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. سیستم های دانشگاه ایالتی تا حدی توسط دولت های ایالتی یارانه پرداخت می شود و ممکن است پردیس های بسیاری در سراسر ایالت پراکنده با صدها هزار دانشجو داشته باشد.

    درجه LLM یا کارشناسی ارشد حقوق یک درجه تحصیلی دانشگاهی است که اغلب از سوی دانشجویان دارای درجه کارشناسی حقوق که می خواهند در یکی از حوزه های خاص تحصیلات حقوق از تعلیمات کامل تری برخوردار گردند، دنبال می شود. برنامه های LLM پژوهش بنیان است و عمدتاً یک سال به طول می انجامد.

    مطالعات تمام وقت به مطالعاتی گفته می شود که دانش آموز را ملزم می کند که به طور روزانه در کلاس ها شرکت کند، معمولاً حداقل چهار ساعت در روز. مزیت اصلی مطالعات تمام وقت این است که به دانشجویان امکان می دهد تحصیلات خود را در مدت زمان کوتاه تری به پایان برسانند. این می تواند برای کسانی که به دنبال فارغ التحصیلی سریعتر یا ورود زودتر به نیروی کار هستند مفید باشد.