Keystone logo

126 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در مطالعات حقوق اداری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق اداری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (126)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در مطالعات حقوق اداری

    LLM یک گواهینامه قانونی پیشرفته در سطح جهانی است. این درجه عالی برای دانشجویان بین المللی است که مایل به کسب مدارک جهانی هستند، و همچنین برای افرادی که مایل به کسب مهارت های پیشرفته در قانون هستند.

    LLM در مطالعات اداری حقوق چیست؟ این مقطع کارشناسی ارشد حقوق است که بر مقررات دولتی، قوانین آژانس و سابقه قانونی تمرکز دارد. دانشجویان دوره های گوناگونی را شامل می شوند که ممکن است شامل قانون ضد ترور، قانون انتخابات، قانون محیط زیست، قانون محلی، ریسک، سیاست عمومی و قانون، قانون آموزش و پرورش و یا قانون و سیاست های بهداشتی باشد. به عنوان یک دانش آموز، ممکن است در معرض قوانین و اصول قانونی قرار گیرید که فعالیت های ادارات دولتی فدرال و ایالتی را کنترل می کنند. برخی از این اصول شامل قانون گذاری، اجرای قانونی قوانین عمومی و تصمیم گیری می شوند.

    بسیاری از دانش آموزان مهارت های نوشتن پیشرفته ای را به وجود می آورند که به آنها نه تنها برای نوشتن اسناد قانونی می پردازند بلکه خود را در تمام جنبه های ارتباطات نوشته ای بیان می کنند. آنها ممکن است دریابند که آنها در برقراری ارتباط ایده های پیچیده مهارت دارند. آنها همچنین ممکن است توانایی های مدیریت زمان خود را تسریع کنند. این همه مهارت های با ارزش برای اکثر کارفرمایان است.

    LLM در مطالعات اداری حقوق یک درجه در انواع مدارس قانون ارائه شده است. هزینه تحصیل در مدارس حقوق می تواند تا حد زیادی متفاوت باشد. اگر مدارس مورد علاقه شما وجود دارد، به طور مستقیم با آنها تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه حضور در آن حضور یابید.

    یک LLM در مطالعات اداری اداری معمولا دانشجویان را برای مشاغل قانونی با دولت یا سازمان های غیر انتفاعی آماده می کند. فارغ التحصیلان واجد شرایط می توانند شامل وکیل دولتی، مقام اداری، مدافع سیاسی یا دستیار، وکیل خصوصی، وکیل شرکتی یا لابیگری باشند. فارغ التحصیلان ممکن است بخواهند به عنوان وکیل یا مشاور حقوقی در سازمان هایی که منافع یا مسئولیت های نظارتی دارند، به دنبال شغل باشند.

    مدارک تحصیلی LLM در بسیاری از دانشگاه ها و مدارس دولتی ارائه می شود. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.