Keystone logo

298 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در مطالعات حقوق بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (298)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در مطالعات حقوق بین الملل

    یک مدرک لیسانس یا لاتین لگوم مگدر، درجه ای است که به افرادی که تحصیلات عالی را در زمینه حقوق تحصیل می کنند، اعطا می شود. بسته به حوزه حقوق، یک برنامه ممکن است از یک تا سه سال تحصیلی در تمام طول تحصیل نیاز داشته باشد.

    LLM در مطالعات بین المللی حقوق چیست؟ همانطور که جهانی شدن اقتصاد را در سراسر جهان شروع می کند، نیاز به رشد بیشتری برای افراد با درک عمیق از قانون کسب و کار وجود دارد که با اقتصاد مرتبط است. به همین علت، زمینه مطالعات حقوق بین الملل توسعه یافت. در طول دوره تحصیل، افراد ممکن است درک عمیق تر از قانون شرکت، قانون قرارداد، قانون آیین، حل اختلاف تجاری و قانون رقابت را درک کنند. دوره ها همچنین ممکن است بر مهارت های تحقیق شرکت کنندگان، دانش کسب و کار، استدلال قانونی و مهارت های تحلیلی و ارتباطی تمرکز کنند.

    فارغ التحصیلان این برنامه می توانند به نیروی کار با مهارت ها و صفات مطلوب دست یابند، از جمله مهارت های دادرسی قوی، توانایی های تفکیک پذیری و تفکر انتقادی. هر یک از این مهارت ها می تواند یک فرد را در یک حرفه متمرکز بر قانون و یا در هر حوزه دیگری که تصمیم می گیرد دنبال کند، خدمت کند.

    هزینه LLM بسیار متفاوت است و بستگی به جایی که یک دانشمند به مدرسه می رود، مدت زمان برنامه انتخاب شده و نحوه تصمیم گیری برای تحصیل (آنلاین یا در کلاس درس) بستگی دارد.

    پس از فارغ التحصیلی، افراد ممکن است برای تعدادی از حرفه ها در عمل قانونی واجد شرایط باشند. افراد علاوه بر داشتن مهارت و دانش برای راه اندازی شرکت های خود، می توانند مأموریت خود را با یک شرکت قدرتمند، یک سازمان شرکتی یا یک موسسه آموزشی معتبر مجهز کنند. این برنامه ویژه دانشجویان را برای مشاغل در حوزه های داخلی و بین المللی آماده می کند.

    جایی که فرد تصمیم به رفتن به مدرسه می کند بستگی به محل و برنامه جغرافیایی اش دارد. بعضی از افراد هنگام رفتن به مدرسه کار می کنند، و این چیزی است که پیشنهادات آنلاین را بسیار راحت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود، جستجو برای برنامه خود را در زیر و با تماس مستقیم به دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود را با پر کردن فرم سرب.