Keystone logo

7 کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در مطالعات حقوق کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد حقوق
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (7)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی ارشد حقوق برنامه ها که در مطالعات حقوق کار

قبل از درخواست به کارشناسی ارشد حقوق، دانش آموزان باید یک مدرک حرفه ای، مدرک کارشناسی یا مدرک کارشناسی در یک موضوع مرتبط را کسب کرده باشند. LLM بر شاخه خاصی از قانون متمرکز است و ممکن است یک سال طول بکشد.

LLM در مطالعات حقوق کار چیست؟ قانون کار به نقش بازار کار، روابط کار و سیاست اجتماعی در کارگران و کسب و کار نگاه می کند. بسیاری از برنامه ها به منظور بررسی قوانین کار از منظر بین المللی طراحی شده اند اما برخی ممکن است بر مسائل ملی تمرکز کنند. دانش آموزان ممکن است انتظار داشته باشند که دوره های خاصی را در طول برنامه درسی، از جمله اصول کلی حقوق کار، قانون کار جمعی و حل اختلاف، قانون عمومی، نسبت حقوقی مقتضی، و قانون کار فردی، ببینند. برنامه درسی نیز ممکن است شامل پایان نامه، سخنرانی و پروژه باشد.

این آموزش و پرورش دانشجویان را برای تجزیه و تحلیل اصول اساسی قانون کار آماده می کند. شرکت کنندگان همچنین می توانند فرصتی برای بهبود مذاکرات، مهارت های تفکر انتقادی و مدیریت زمان خود داشته باشند. با استفاده از این دانش و مهارت، دانش آموزان ممکن است بتوانند حقوق و دستمزد بیشتری کسب کنند یا تبلیغات سریعتری کسب کنند.

هزینه یک مدرک لیسانس ممکن است بر اساس مدرسه و کشور مدرسه متفاوت باشد. حتی نوع و مدت زمان برنامه می تواند نقش مهمی در میزان پرداخت دانش آموز داشته باشد. برای دریافت برآورد، متقاضیان باید مستقیما با دانشگاه تماس بگیرند.

فارغ التحصیلان با LLM در مطالعات حقوق کار ممکن است به نیروی کار در کسب و کارهای بین المللی، اتحادیه های کارگری، سازمان های کارفرمایانی، شرکت های مشاوره، شرکت های حقوقی، سازمان های دولتی یا دانشگاه ها بپیوندند. شغل دقیق موجود می تواند دانشجویان متفاوت باشد. برخی از محققان برای تبدیل شدن به وکلا، مشاوران اتحادیه، واسطه ها، مشاوران تبعیض، سیاست گذاران قانون کار، قضات، اساتید و افسران بخش کار، وارد شده اند.

دانش آموزان در سراسر جهان ممکن است بتوانند LLM را در مطالعات قانون کار بپذیرند. بسیاری از دانشگاه ها دوره های آنلاین و دوره های آموزشی را ارائه می دهند. برای دریافت اطلاعات خاص، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، مستقیما با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.