Keystone logo

1 مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در مطالعات حقوقی کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوقی کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در مطالعات حقوقی کسب و کار

    مدرک کارشناسی ارشد مدرک کارشناسی (MBA) نوعی مدرک کارشناسی ارشد است که بر کسب و کار و مدیریت تمرکز دارد. این مدرک کارشناسی ارشد است که بین المللی شناخته شده است. اکثر برنامه ها نیازمند دانش آموزان آینده نگر هستند تا بتوانند GRE یا GMAT را دریافت کنند.

    MBA در مطالعات حقوق تجارت چیست؟ این برنامه ترکیبی از دوره های کسب و کار و مدیریت سنتی با دوره های مختلف است که بر قوانین کسب و کار تأکید دارد. برخی از دانشگاه ها کسب و کار و قانون را به عنوان یک برنامه بین رشته ای ارائه می دهند. معمولا کارآموزی برای آماده سازی دانش آموزان برای پیگیری حرفه ای در سطح بالا در تقاطع قانون و کسب و کار طراحی شده است. درسهایی که دانشجویان ممکن است با آن روبرو شوند عبارتند از: قانون و کسب و کار حاکمیت شرکت ها، توسعه کسب و کار، مدیریت، امور مالی املاک، کارآفرینی، مذاکره در مورد معاملات پیچیده و قانون و تجارت حقوق بشر.

    یک MBA در مطالعات حقوق تجارت معمولا مهارت های رهبری دانش آموزان را می آموزد. آنها همچنین ممکن است در مذاکرات و ارتباطات نوشته شده در معرض آگاهی باشند. این مهارت ها در تلاش های حرفه ای و شخصی سودمند است.

    MBA در برنامه های مطالعات حقوق کسب و کار در سراسر جهان محبوب است. محل سکونت می تواند هزینه تحصیل را تحت تاثیر قرار دهد. پیش از تصمیم دادن در مورد دانشگاه برای تحقیق در مورد مدارس و برنامه های مختلف. برای اطلاعات در مورد قیمت حضور در منزل خود با مدرسه مورد نظر خود تماس بگیرید.

    از آنجایی که فارغ التحصیلان معمولا مکتب را با درک کامل از نظریه ی عمل حقوقی در بخش کسب و کار ترک می کنند، ممکن است برای منحصر به فرد برای موقعیت های مختلف در زمینه امور تجاری و حقوقی واجد شرایط باشند. آنها ممکن است بتوانند در بانک ها، مؤسسات آموزشی، روزنامه ها، سازمان های بین المللی، کار به عنوان یک مشاور حقوقی کسب و کار، تحلیلگر کسب و کار، قانون و مدیر قانونی یا به عنوان استاد مطالعات مختلف کار کنند.

    برنامه های MBA بیشتر و بیشتر ارائه می شود آنلاین. این فرمت معمولا برای برنامه های انعطاف پذیر تر برای افراد مشغول به کار می رود. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.