Keystone logo

2 علوم آزمایشگاهی برنامه ها که در مطالعات حقوق ملی 2024

فیلترها

فیلترها

  • علوم آزمایشگاهی
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق ملی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

علوم آزمایشگاهی برنامه ها که در مطالعات حقوق ملی

در دانشگاه، MLS مدرک کارشناسی ارشد مطالعات حقوقی است و یک مدرک کارشناسی ارشد است که با هدف ارتقاء تخصص حقوقی شما است. این نوع درجه در مدارس حقوقی و آنلاین وجود دارد. اکثر آنها در یک سال تکمیل می شوند، اما می توانند در یک برنامه نیمه وقت طول بکشد.

بنابراین، MLS در مطالعات قانون ملی چیست؟ این برنامه به بررسی حقوق، اقتصاد و سیاست در کشورهای مختلف در اروپا و نزدیک آن می پردازد. برخی از برنامه های خاص نیز شامل مطالعه زبان خارجی مانند آلمانی و روسی می شوند. بعضی از پیش نیازها عبارتند از تجربه شغلی در یک مقطع قانونی یا مدرک کارشناسی در حقوق. شما می توانید انتظار داشته باشید که دوره هایی را که بر قوانین تجارت بین المللی، امنیت خارجی، حمایت از حقوق بشر و روابط کاری تمرکز می کنند، بگذارید.

در حالی که این میزان را کسب می کنید، ممکن است یک زبان جدید را بیاموزید، مهارت های فردی خود را بهبود ببخشید و سازماندهی کنید. دانستن زبان های متعدد و داشتن مهارت های عالی افراد به این معنی است که وضعیت اجتماعی می تواند ساده تر شود، در حالی که سازمان می تواند به شما کمک کند در روز بیشتر کار کنید.

هزینه MLS بستگی به عوامل متعددی دارد، از جمله محل تحصیل و طول تحصیل. اگر شما در بودجه تنگ هستید، سعی کنید برای پیدا کردن آنچه که آنها برای ثبت نام و هزینه های دوره هزینه دریافت می کنید، از طریق مکاتبه پیش آمده است.

مدرک لیسانس در زمینه حقوق ملی می تواند شما را برای ورود به بسیاری از حرفه های مختلف آماده کند یا به مسیر زندگی فعلی خود کمک کند. اگر در حال حاضر در یک سازمان حقوقی اروپایی یا به عنوان یک مقام اتحادیه اروپا کار می کنید، این درجه ممکن است به شما کمک کند ارتقا دهید یا افزایش حقوق بگیرید. اگر شما به دنبال استخدام جدید هستید، می توانید برای عنوان های شغلی مانند دستیار قضایی، مشاور مالیاتی و افسر ادغام اتحادیه اروپا جستجو کنید. برخی از مکان هایی که فارغ التحصیلان این دوره را استخدام می کنند شامل شرکت های بین المللی و سازمان های حفاظتی می باشند.

شما می توانید برنامه های MLS را در مطالعات ملی در سراسر جهان پیدا کنید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.